پیام واحد رسیدگی به شکایات
مؤسسه اعتباری کوثر به منظور رسیدگی سریع به شکایات کارکنان و مشتریان محترم مؤسسه در کلیه ی زمینه ها، تلاش می کند با فراهم نمودن سامانه ارسال شکایات، موجبات پاسخگویی مناسب تر را فراهم نماید. در همین زمینه کلیه ی شاکیان می توانند با تکمیل و ارسال فرم ذیل، تمامی مشکلات خود را از این طریق ارائه و پیگیری کنند، لذا ساز و کار پیگیری به گونه ای طراحی شده تا پاسخ این مؤسسه در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع شما عزیزان رسانده شود.

1.  به شکایت هایی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی احراز نگردد رسیدگی نخواهد شد.

2. در صورتی که قبلا شکایت خود را به روش دیگری ارسال نموده اید و پرونده شما در حال رسیدگی است، از ارسال مجدد شکایت خودداری نمایید.

3. مسئولیت قانونی مطالب اظهار شده بر عهده شاکی خواهد بود.

4. تکمیل اطلاعات برای فیلدهای ستاره دار اجباری است.


اطلاعات فردی


تاریخ
۱۳۹۸/۱/۳
نام و نام خانوادگی*
کد ملی*
تلفن همراه*
پست الکترونیکی*
 (نتیجه شکایت به ایمیل شما ارسال خواهد شد)

لطفا بخشی که به آن شکایت دارید را انتخاب کنيد


بخش مورد شکایت*
آدرس
شاخص

شکایت شما در چه زمینه ای می باشد ؟


عنوان شکایت*
شرح شکایت*
زمینه شکایت*
رفتار کارکنان در شعب
مدیریت شعب
سایر
قوانین و مقررات موسسه

افراد مورد شکایت
 معاون شعبه
 مسئول شعبه
 حسابدار
 مسئول تسهیلات
 تحصیلدار
 تحویلدار
 خدماتی
افراد مورد شکایت (غیره)

الصاق ضمیمه




تصویر امنیتی*





عبارت بالا را عینا در کادر وارد نمایید


 مطالب فوق را مطالعه و تایید می نمایم

ارتقاء امنیت وب با وف ایرانی